Z optimizacijo spletmnih strani so se začela resna podjetja ukvarjati pred cca. 10 leti. Če je bil SEO (serch engine optimization) v dobi, ko so še prevladovali spletni imeniki, še nekakšna marginalna dejavnost, pa je danes povsem drugače. Google je daleč najbolj popularen iskalnik. Glede na delež uporabe med slovenskimi uporabniki ima tako rekoč monopolen položaj.
Naj spomnimo, slovenski iskalnik Najdi.si je še pred 7 leti imel približno enak delež kot Google. Govorimo seveda o deležu slovenskih uporabnikov in ne o prometu. Ker so iskalniki postali izhodiščna točka za brskanje po spletu (skorajda vsak uporabnik ima za privzeto stran (tisto, ki se odpre prva ko odpreš brskalnik) nastavljen iskalnik Google), je še kako pomembno, da nas uporabniki na iskalniku tudi najdejo. Pri tem seveda mislimo da nas najdejo na prvi strani, med prvimi desetimi zadetki in ne npr. na 7 strani, ki je noben uporabnik ne odpre več. Dejstvo je namreč, da se približno 80% klikov na iskalnikih zgodi na prvi strani.
Verjetno ni potrebno sedaj razlagati kaj pomeni, če vas ni moč najti med prvimi desetimi rezultati iskanj. Pri te, je dobro vedeti to, da razen zelo dobro poznanih brandov in imen podjetij uporabniki vpisujejo v iskalno polje ključne besede, ki so povezane z izdelki ali storitvami. Ker verjjetno vaše podjetje ne sodi med tisto peščico poznanih podjetij, je iluzirno pričakovati, da bodo uporabniki kar sami od sebe odtipkali ime vašega podjetja in tako prišli do vaše strani.
Zaradi tega je še kako pomembno, da definirate prave ključne besede po katerih bi vas naj našli in da ste za te besede dobro pozicionirani na iskalnikih. To pa je že področje, ki ga obvladujejo strokovnjaki iz podjetij, ki se ukvarjajo z optimizacijo spletnih strani. Eno takšnih podjetij je tudi Nasvet.com, kjer se z optimizacijo ukvarjajo že od leta 2004. Kliknite in obiščite njihovo spletno stran http://www.optimizacija-strani.si/